بازدید نماینده ولی فقیه استان از کتابخانه آیت الله حیدری

[cb:blog_page_title]

[cb:blog_slogan]

[cb:blog_page_title]

[cb:blog_title]
[cb:blog_page_title] [cb:blog_address]

بازدید نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه شهرستان ایلام از کتابخانه عمومی آیت الله حیدری به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

حجه الاسلام کریمی تبار امام جمعه ایلام  در این بازدید با اشاره به جایگاه ویژه کتاب و کتابخانه، این مجموعه را نعمت و سرمایه‌ای عظیم برای منطقه برشمرد و منابع موجود آن را ازگنجینه‌های اندیشه بشری دانست که افتخار دارایی آن نصیب شهرستان شده است.  وی از اهمیت و جایگاه فرهنگ مکتوب و ارزش والای کتاب در اسلام سخن گفته و اظهار داشت باید زمینه انس و الفت مردم به ویژه جوانان با کتاب فراهم آید. ایشان از بخش‌های مختلف کتابخانه بازدید کرد.

در جریان این بازدید مراد جلیلیان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ضمن ارائه گزارش از وضعیت کتابخانه های عمومی به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و کتاب خوانی اشاره کرد و افزود؛ در راستای ایجاد انگیزش برای مطالعه در بین اقشار مختلف برنامه های مختلف در کتابخانه های عمومی اجرا می شود و این برنامه ها با استقبال گسترده مردم روبروست.

امام جمعه ایلام  با اشاره به نقش بی بدیل کتابداران و کتابخانه های عمومی در ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی از زحمات کارکنان و کتابداران کتابخانه عمومی آیت الله حیدری قدردانی کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 16 بهمن 1397 | 11:25 | نویسنده : معصومه رشیدی |

.: Weblog Themes By K 2 C O D :.